№ п/п | Назва заходу | Цільова аудиторія | Термін виконання | Відповідальний |
Інформаційно-профілактичні заходи |
1 | Обговорення питання протидії булінгу на загальношкільній батьківській конференції | Батьки здобувачів освіти | Вересень | Заступник директора з НВР |
2 | Засідання методичного об’єднання класних керівників на тему «Протидія булінгу в учнівському колективі » | Методична кухня класних керівників | Жовтень | Заступник директора з НВР класні керівники |
3 | Розробка пам’ятки «Маркери булінгу» | Педколектив | Жовтень | Заступник директора з НВР |
4 | Складання порад «Як допомогти дітям упоратися з булінгом» | 1 – 11 кл. | Упродовж року | Класні керівники |
5 | Контроль стану попередження випадків булінгу | Нарада при директорові | Квітень | Т. в. о. директора ліцею |
6 | Співпраця зі службами району: спільне проведення профілактичних заходів із протидії булінгу | Батьки здобувачів освіти | Упродовж року | Заступник директора з НВР |
7 | Круглий стіл для педагогічного колективу «Безпечна школа. Маски булінгу» | Педагогічний колектив | Березень | Заступник директора з НВР |
8 | Вивчення законодавчих документів, практик протидії цькуванню | Педколектив | Упродовж року | Заступник директора з НВР |
Формування навичок дружніх стосунків здобувачів освіти |
1 | Проведення ранкових зустрічей з метою формування навичок дружніх стосунків | 1 – 4 кл. | Упродовж року | Класні керівники |
2 | Створення морально безпечного освітнього простору, формування позитивного мікроклімату та толерантної міжособистісної взаємодії в ході годин спілкування, тренінгових занять | 1 – 11 кл. | Упродовж року | Класні керівники |
3 | Перегляд кінострічок відповідної спрямованості | 5 – 11 кл. | Упродовж року | Учитель інформатики |
4 | Засідання дискусійного клубу старшокласників «Як довіряти й бути вдячним» | 9 – 11 кл. | Січень | Педагог-організатор |
5 | Відпрацювання теми особистої гідності в ході вивчення літературних творів, на уроках історії | 1 – 11 кл. | Упродовж року | Класоводи, вчителі літератури, історії |
6 | Проведення заходів в рамках Всеукраїнського тижня права «Стоп, булінг!» | 1 – 11 кл. | 10-14 грудня | Класні керівники, вчитель правознавства |
7 | Проведення заходів в рамках тематичного тижня «Тиждень дитячих мрій та добрих справ» | 1 – 11 кл. | 17-21 грудня | Класні керівники, вчителі-предметники |
Психологічний супровід |
Діагностичний етап |
1 | *Спостереження за міжособистісною поведінкою здобувачів освіти; *опитування (анкетування) учасників освітнього процесу; * діагностика мікроклімату, згуртованості класних колективів та емоційних станів учнів; *дослідження наявності референтних груп та відторгнених в колективах; | Усі категорії учасників освітнього процесу | Упродовж року (За потребою) | Класні керівники |
2 | Створення бази інструментарію для діагностування рівня напруги, тривожності в учнівських колективах | 1 – 11 кл. | Вересень | Класні керівники |
3 | Діагностика стану психологічного клімату класу | 1 – 11 кл. | Упродовж року | Класні керівники |
4 | Спостереження під час навчального процесу, позаурочний час | 1 – 11 кл. | Упродовж року | Класні керівники |
5 | Консультаційна робота з учасниками освітнього процесу | 1 – 11 кл. | Упродовж року | Класні керівники |
6 | Профілактично-просвітницька, корекційно-розвивальна робота з учасниками освітнього процесу | 1 – 11 кл. | Упродовж року | Класні керівники |
Робота з батьками |
1 | Тематичні батьківські збори «Протидія цькуванню в учнівському колективі» | 1 – 11 кл. | Упродовж року | Класні керівники |
2 | Поради батькам щодо зменшення ризиків булінгу та кібербулінгу для своєї дитини | 1 – 11 кл. | Упродовж року | Класні керівники |
3 | Тренінг «Як навчити дітей безпеці в Інтернеті» | За запитом | Січень – Лютий | Класні керівники |
4 | Інформаційна робота через інтернет-сторінки | | Упродовж року | Заступник директора НВР |
Коментарi